Аккредитация на таможне. Что это такое и как происходит?

Акредитація на митниці. Що це таке та як відбувається?

Отже, почнемо з визначення, що таке акредитація на митниці. Це процес реєстрації юридичних чи фізичних осіб підприємців на митному кордоні. Після проходження процесу оформлення суб’єкт одержує обліковий номер особи Зовнішньоекономічної діяльності (ЗЕД). Проводиться акредитація одноразово. Після внесення до реєстру та отримання картки акредитації компанія чи фізична особа може здійснювати зовнішньоекономічну діяльність: укладати контракти, експортувати та імпортувати товари.

Як відбувається акредитація на митниці Києва?

Для того, щоб зареєструвати юридичну або фізичну особу, як учасника ЗЕД, потрібно пройти низку етапів:

  1. Обрати необхідний тип пункту пропуску: морський, автомобільний, залізничний;
  2. Приїхати на обрану митницю;
  3. Заповнити заявку на внесення до Реєстру;
  4. Подати потрібний список документів до митних органів.

Акредитація на митниці Києва займає кілька годин, якщо ви користуєтесь послугами митного брокера. Якщо ви вирішите займатися оформленням самостійно, то процедура може затягтися на кілька днів, а то й довше. Варто врахувати, що незнання всіх процесів значно сповільнює процес.

Також радимо проводити оформлення завчасно. Вам у будь-якому випадку доведеться це зробити. Але якщо пройти весь процес заздалегідь, можна уникнути простоїв вантажу на кордоні, коли товар вже прибув, а ви ще не пройшли акредитацію.

Чому варто довірити оформлення акредитації митному брокеру?

    • Професійна консультація. Брокер докладно пояснить вам, як проходить процедура оформлення, яку документацію потрібно зібрати і відповість на запитання, що вас цікавлять..
    • Відстеження останніх змін у законах та правилах оформлення. Оскільки законодавство досить часто змінюється, можна не стежити за останніми змінами, що призводить до проблем у процесі оформлення акредитації. Практикуючий митний брокер завжди в курсі актуальних законів та правил. Тому, працюючи з ним, ви уникнете проблем.
    • Швидкість виконання. Митний агент “свій” на митниці. Він знає, до якого кабінету увійти, до кого звернутися і що робити, щоб прискорити процес.

    Разом із IMEX акредитація на митниці Києва – це простий та швидкий процес. Адже ми знаємо, як провести оформлення недорого та без проблем.

Отримайте безкоштовну консультацію сьогодні!

Акредитація – що це таке?

Акредитація – це реєстрація юридичної чи фізичної особи підприємця на митниці для отримання облікового номера Зовнішньоекономічної діяльності (ЗЕД).

Що дає акредитація?

Після отримання акредитації фізична особа чи компанія може здійснювати зовнішньоекономічну діяльність (ЗЕД): експорт та імпорт товарів, укладання контрактів із іноземними постачальниками.

Як отримати акредитацію?

1.Вибрати тип митного пункту: морський, автомобільний, залізничний;

2.Приїхати на обрану митницю;

3.Заповнити заявку на внесення до Реєстру;

4.Подати необхідну документацію на митницю.

Які документи необхідні для акредитації?

1.Договір з митним брокером.

2.Виписка з єдиного державного реєстру.